Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Sorry!

Av tova - 13 juni 2013 18:41

Hej alla och sorry för att jag inte varit inne på bloggen på länge, men det har varit mycket på sistone med avslutning m.m

Men nu är jag inne för att blogga järnet och ge er kunskap och läsning! :).

 

DOM NYA UPPDATERINGARNA ÄR HÄR!!!

 

Nu har det kommit några underbara hästar till jorvik som finns på steves gård!

jag tittade närmare och det värkar som att alla 3 är svarta men med olika nyanser :)

Den första jag såg var bäcksvart, den var bara svart :)

den andra hästen jag såg var svart med bruna nyanser :)

och den tredje hästen jag såg var svart med gråa nyanser :) .

självklart sparar jag för att kunna köpa en av dom här underbart vackra hästarna, men jag ska avakta, för vem vet om dom kommer i andra fina färger, och då har man köpt en i en färg man igentligen inte ville ha.

så jag avaktar och ser :).

dom här hästarna som heter frieserhäst kostar 990 starcoints.

Jag antar att det inte finns så mycket mer att säga...

 hejdå!   

 
 
Miss Vader

Miss Vader

13 juni 2013 19:10

Vad är det för spel du kör egentligen? Har aldrig hört talas om det! Körde en massa hästspel när jag var yngre så blev lite nyfiken :)

http://missvader.blogg.se

tova

3 juli 2013 11:27

Det heter bara starstable.se :), ett onlinespel med massvis av äventyr,uppdrag och gamla påhittade historier :)

 
Lucy Flowerlake

Lucy Flowerlake

13 juni 2013 19:19

Jag tvivlar på att det kommer nya färger. Frieserhästar har bara färgen svart. De finns inte i andra färger i verkligheten. Det kan du kolla upp på vilken pålitlig sida som helst.

http://lucyflowerlake.bloggplatsen.se

tova

3 juli 2013 11:29

det vet jag, men dom verkar ju kunna fantisera ihop massor av saker :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tova - 3 juli 2013 11:34

TJAOO alla spelare och andra    !!! Frågan jag undrar över är dels om visa slösar bort hela sommaren på starstable? jag må ha en blogg, men jag har knappt vart inne nu på lovet...   det var bara det första jag tänkte skriva. inget som jag s...

Av tova - 23 maj 2013 13:30

Tjo alla i tv soffan eller ni som sitter vid skrivbordet! Dom nya onsdagsuppdateringarna har kommit   .  Nu har man fått ett nyt uppdrag som är att man ska hjälpa dom som äger nya affären och som även tar hand om trädgården i silverglades hästspo...

Av tova - 21 maj 2013 17:04

Hej! Detta är mitt första blogginlägg på min nya blogg som handlar om ett spel, STARSTABLE. Det betyder att allt jag kommer skriva om handlar om starstable. här kommer ni hitta bilder,saker som hänt eller händer, och massor med andra saker, som...

Presentation


Starstable

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards